Cégünk a követeléskezelési tevékenységein felül, a telefonon történő értékesítésben is kimagasló eredményeket szerez, melyet szakmailag felkészült értékesítő kollégáink segítségével érünk el.
Értékesítési és ahhoz kapcsolódó tevékenységeink:
Telemarketing
Telefonos kutatás
Közreműködés hitel és kölcsönszerződés megkötésében/átkötésében
Biztosítás közvetítés
Időpont egyeztetés
Személyes ügyfélszolgálat (ügyfél-azonosítás)
Adósság rendezési szolgáltatás (alternatív adósság rendezési lehetőségek kiajánlása)
Álláspontunk szerint az értékesítésnek két fontos pillére van. Az egyik a kommunikáció, amelyet oktatással, ellenőrzéssel, valamint megfelelő motivációs rendszerrel folyamatosan magas színvonalon lehet tartani. A másik fontos pillér pedig az elérés – elérés nélkül nincsen értékesítés. Cégünk erre a tényezőre is legalább olyan nagy hangsúlyt fektet, mint a megfelelő kommunikációra. A Megbízói jóváhagyás esetén kapcsolatteremtő SMS-ekkel is kiegészítjük egy 4-5 alkalommal telefonon keresett ügyfél elérési riportját. Az elérési folyamatunk első híváscsoportjában alkalmazzuk az úgynevezett 3x3-as szabályt, amely annyit tesz, hogy az ügyfelet legalább 3 alkalommal, 3 különböző napszakban keressük meg.
Cégcsoportunk a korábbi partnereink értékesítési igényeihez igazítva alakította ki a fenti tevékenységek ellátására szükséges rendszereket, folyamatokat, amit eredményesen alkalmaz több új értékesítési megbízása során is.