Főbb feladatok, munkák:
- Kis- és középvállalati szektorhoz tartozó, meglévő ügyfelekkel való telefonos és e-mailes kapcsolattartás
- Telefonon történő villamosenergia értékesítés, valamint ügyfélszolgálati és ügyfélmegtartási feladatok ellátása
- Informatikai rendszerekben történő adminisztratív teendők ellátása (pl. szerződéskötések lebonyolítása)
- Új ügyfelek szerzése a KKV szektorban
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Középfokú iskolai végzettség (érettségi bizonyítvány)
- Alapszintű számítógépes ismeretek (MS Office - Outlook, Excel, Word) vagy az elsajátításukhoz szükséges készség megléte
- Ügyfélközpontú szemlélet
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség szóban és írásban
- Magabiztos fellépés
- Megbízhatóság, precizitás, önálló munkavégzés
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Telefonos vagy értékesítői munkakörben szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
- A belépést követően képzéseink által biztosítjuk a naprakész szakmai tudást, ezért pályakezdők jelentkezését is várjuk
- Hosszútávú, stabil munkalehetőség
- Barátságos, családias munkakörnyezet
- 8 órás, kiszámítható munkaidő
- Versenyképes jövedelem
Munkavégzés helye:
4400 Nyíregyháza
Jelentkezés: Kérjük irjon nekünk az allas@claimservice.hu email címre egy üzenetet fényképes önéletrajzzal!